Wednesday, September 9, 2009

LOST AND FOUND , LOST NEVER FOUND VOLUME 3

Kalu nak kira, ramai lagi member-member SMSPs sama batch dengan aku yang masih aku ingat, tak pasti member-member tu ingat tak kat aku... kadang-kadang aku hanya kenal tapi jarang atau ada yang tak pernah bercakap atau bertegur pun... terutama budak perempuan (la ni dah jadi mak budak perempuan kut!).

Jadi aku senaraikan lagi nama-nama member, yang masih aku kontek dan yang tak pernah aku kontek atau "dikontek".

a) Mohd Fauzi Ismail, orang Seriab (bukan seriau)... handsome boy nie.. ada marka!. Pemain bola dan juga volleyball. Dia ni ok, dan masih ok dengan aku... La ni pegawai bank di Penang... tak tahu berita terbaru... dah balik / transfer ke Perlis ke belum. kami dulu panggil dia "George" macam Geroge Best pemain bola England dulu.

b) Rohaizad Rashid, berambut kerinting sikit, orang nya berkulit cerah. Nie memang sah hilang dari radar aku.

c) Chow Mee Teng, nie budak perempuan.. ada gempal tapi baik dan senang kalau aku minta tolong dengan dia. Tak tahu mana dia ni berada sekarang. Cepat merajuk kalau orang tegorq pasai saiz dia...

d) Jane Francis Ragawan, kadang kadang aku usik jugak... olahragawan. jenis lasak, sport woman...aku rasa semua game dia main. Pengawas sekolah... aku kira ok lah dengan dia... jarang sangat bersembang sebab tak ada yang common....

e) Mohd Amin Nordin, orang Telok Anson ...la ni Teluk Intan. baik, senang minta tolong dan yang best nya jenis tak pandai marah cuma pernah aku tengok dia mengamuk sekali... itu pun dah tak boleh tahan sangat... naik merah muka dia... kah2 kah

f) Mohd Zambri Said, orang Kuala Kangsar, Perak....ketua pengawas zaman penyudah sekolah form five dulu. Ni pun sportman, main bola, hoki dan .... dengar cerita pangkat besar jugak kat Radicare.

Sebenarnya ada ramai lagi, susah nak cerita banyak2... Lan Kecik, Mior Mohamed, Megat, Amin Husin, Norhayati Minai, Cik Shakri, Anuar Ismail, Wan Kharizal (chuping), Boey, Tan Yit Min (karateman) dll. Aku tak tahu mana mereka semua dan tak pernah dapat update news.

3 comments:

  1. Salam Bro RSPO

    Aku pun baru belajar nulih ni...

    http://hingga-akhir-kalam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. ok, nanti aku jenguk... kena promote baru seronok sikit nak menulis...

    ReplyDelete
  3. Eh... pasal apa aku tak dapat access hang punya blog.

    ReplyDelete