Thursday, September 3, 2009

ENTER FRAME - LOST AND FOUND, LOST NEVER FOUND AND SEARCHING FOR THE MIA (MISSING IN ACTION)

Sori no, kalau tulisan aku nie kadang-kadang pelik sikit, anyway (mat salleh plak!), Memoir - AkhirNya Ke Lana ialah satu jurnal perjalanan dari kecik , bersekolah kat Sek. Men. Sains. Perlis, Behor Pulai, pi pulak ke Sek. Men. Sains Selangor, pas tu masuk ITM dan lepas tu belajaq kat AIM, part time kat OUM dan last-last terdampar dalam Utan di tengah-tengah Kepulauan Borneo.

Jadi, kawan-kawan yang mengenali aku, sepanjang jalan hingga terdamparnya aku kat Lana ni, silakan pekenalkan diri takut aku dah lupa, kalu ada maklumat kawan yang MIA, lapurkan lah... hangpa budak SMS Ps ke, ITM Arau ke, AIM Makati ke, SMSS ke,... masuk jer... kita bukan merempit... kita nak buka ruang yang sempit agar kawan yang banyak dulu timbul menjadi banyak semula sebelum kita menuju kedalam ruang yang lagi sempittt....6 kaki bawah tanah.

Semuga kita di panjangkan umur, kurangkan dosa, banyakkan pahala, BINI biar satu sebab ada orang takut HINI tapi sebenar mereka lebih takut BINI.

Ok, pls, maklumat... cerita perjalanan ke Lana banyak lagi, lambat lagi nak habis... tunggu cerita aku join Arqam , tunggu cerita aku join gang hampir sesat cari nombor ekoq menurun... kena ada selingan sikit macam commercial break. aku dan kawan aku.....

Ok, pak wahid, pak kob.. pak arg....dan anak-anak jantan SMSPS , sama ada dibawah naungan aliran Melayu atau inggeris... selitkan cerita-cerita berlagu tu.... jgn cerita pasai marka lama panjang2 takut luka lama menanah kembali.

ps

Aku... dari dulu, kini dan selamanya tak pernah ada marka...awat!!! aku tak handsome ka dulu!!... la ni aku ada BINI saja.

Hari Jumaat, nanti nak keluar balik ke Tamaddun Bandaraya Bintulu... 3 jam setengah perjalanan melalui jalan balak, sah sampai2 letih dan tunggu nak berbuka saja... siut...nak kena ayam percik kut!!

No comments:

Post a Comment