Thursday, September 3, 2009

Cik Gu Lan Noor - Jejaka Terakhir Malim Nawar

Harap-harap member baik aku ni, pernah satu sekolah, duduk satu bilik lepas tu sama-sama belajar kat ITM.
Member ni banyak nama samaran atau nickname yang orang bagi...

Apa-apa hal pun, Lan ... relax dan banyak bertenang. Kerja dengan manusia ni memang susah... pikiarq banyak2 buat pening kepala ... ingat pesan Nabil ... Lu Pikiarq La Sendiri... kah- kah kah

Selamat menjenguk blog aku ni... itu pun kalu hang singgah.

3 comments:

  1. akhirnya kau di sana ku di sini entah bila bersua...eh macam lagu Kaza je...elok benor la geng..orang Malim Nawar pun ramai dah tak kenal aku..batch ayah aku dah hampir tiada lagi tinggal..aku pun dah merantau suku abad dah n jarang2 kddang2 je balik kg.Rumah lama dah terbakar hangus.Habis koleksi foto, aset,nota2, esult exam dari Tadika yg aku simpan.

    Hg memang berbakat jadi penulis.Kalau diasah dipolish bleh jadi Rejab F.I yang memang orang Perlis kan.Kita serupa syok menulis.Orang baca kalu nak tapi kalu tak nak tak boleh buat pa la.Aku syok tenuk ikan hang ni,,tapi hag bila nak bagi makan ikan kui ni?Mem aku baru tanya dah makan ubat belum?hehe takut gak dia jadi janda no...

    ReplyDelete
  2. Rumah mu Lang, memang pernah aku singgah tapi bila yah? Ohh ketika nak pi berkelana buat amali di Dara Lam Soom dengan Hanif dan muuu pulak gi Sawira dengan Jem Panjang.

    Ikang tu, kalau mu nak bagi makan, mu bawah je cursor mu dalam kolam dia, hang klik lah beberapa kali, berebut lah ikang tu makang.

    ReplyDelete
  3. Baru balik tengok satu ladang aku nie, ok lah , la nie buah tengah naik, CEO visit baru ni pung dia hepi semacam. Director aku pulak, semalam call, ok jer, maknanya no problemaaa!!

    Aku akan balik Raya dan pekena nasi ganja dan pasemborq banyak2... gian .. lama tak kena. Aku tulis dalam bulan posa ni pasai benda2 makan nie, naik meleleh ayaq lioq. Hisshhh

    ReplyDelete