Tuesday, January 26, 2010

Memoir- Akhir Nya Ke Lana - Bhg 36

Kat kampus, aku bukan takat belajar tentang pengurusan ladang, tapi kehidupan harian di sana membuatkan kita lebih mengenali dan belajar tentang manusia lain terutama kawan-kawan kita.

Aku kira tak la ramai kawan yang terlalu rapat.. hanya ada beberapa orang saja. Yang lain tu memang kenal dan selalu jugak bersembang dan bergurau , cuma tahap keakraban tu berbeza. Aku mungkin tergolong dalam golongan yang serba sederhana samada dari segi penampilan ataupun dari segi akademik.

Yang rapat betul cuma Lan Cikgu, Man Cina, Zul Bowie, Banjore dan beberapa orang lagi. Bab buat assignment ke , praktikal report ke, boleh le minta bantuan member-member ni.

Aku tak lah glamor sangat...ramai yang tak kenal kecuali mereka yang "sama waktu dengan aku".

No comments:

Post a Comment