Wednesday, October 21, 2009

Cuti Dalam Cuti

Lama tak menulis, selalunya kalau bercuti, masa di habiskan dengan menulis atau mengisi blog ini. Artikel sebenarnya dah ada, cuma nak kena edit sebelum di postkan. Sayang, kali ni, memang bercuti dalam bercuti. Cuti habis!

Semalam, banyak bersms dengan kawan lama, kawan sebilik yang juga kawan se kursus masa di ITM dulu... banyak ceritanya. Member anak watan Malim Nawar nampak nya dah jadi geng blogger... welcome to the group... tadi try asssess blog dia http://hingga-akhir-kalam.blogspot.com. Meriah jugak nampak nya.

Untuk anak watan Malim Nawar, apa yang terjadi dah terjadi, yang nak mai tu kena jaga, kalau dah tahu senang, masalah nya, itu semua unforeseen event, macam ramalan cuaca atau buat budget, bukan semua gerenti betul. Macam aku nie, Akhir Nya Sampai Ke Lana.... tengok dalam google map pun tak jumpa tempat nie.... macam aku pulak yang bagi nama tempat jin bertendang ni!

Apa2 hal pun, nak promote team anak yang masuk pertandingan "F1 in Schools Technology Challenge 2009" Dia wakil negeri Sarawak untuk final di Mid Valley pada 17 - 19hb Nov 2009. Blog team dia ialah http://blazingbeatf1team.blogspot.com . Jenguk2 lah.... dia sibuk cari sponsor untuk team dia, sapa minat contact dia melalui blog tu.

No comments:

Post a Comment