Wednesday, October 20, 2010

Bercuti ?

Ingat nak bercuti hujung bulan ni sebab nak bawa isteri relax-relax kat KL setelah lama tak ke sana. Mungkin dengan bercuti dan bersantai berdua, hati dan fikiran jadi tenang dan lega. Kebetulan pula baru dapat rezeki lebih sikit. lagipun, tahun ni , pada Nov adalah ulangtahun perkahwinan aku yang ke 20.

Lalu aku katakan pada bos " nak bercuti"... haaa nak bercuti!!! Dia nak melawat site aku, lepas tu minta aku tunda sebab big bos nak buat important meeting sebelum dia berangkat balik ke KL dengan flight petang , jam 2.30 hari Jumaat, hari yang aku nak bercuti. Maka minta aku postpone, aku kata susah lah sebab aku dah book dan bayar flight dan juga hotel. Hilang RM3000 kalu aku ikut cerita depa ni.

Aku kata, " no la, I can still attend the meeting cos my flight late evening". Oooooooooooo

Bercakap tentang cuti, bagi sesiapa yang tahu tentang plan nak publish novel cerita aku , Memoir - AkhirNya ke Lana.. nampaknya mungkin tak tercapai niat tu. Sebab? Manuskrip asal dah terbakar... nak tulis baru , dah give up. Mungkin teru dengan blog memoir tu saja. Untuk kawan-kawan yang dok tertanya-tanya dan ternanti-nanti, sori banyak-banyak.

La ni pun dok cuti tulis blog memoir tu... idea dah kantoi!!!

No comments:

Post a Comment